zaterdag 7 januari 2017

Kerstpakketten bijna op...

Nee, geen kerstpakket voor mij meer vorig jaar. Geeft ook niet. Alleen de zoetigheid ging altijd wel op, maar voor de rest...

Eind december, vorig jaar had ik wel 2 kerstpakketten gekocht voor mijn dieren bij Zooplus, eentje voor de hond en eentje voor de katten. Erg leuk en van alles wat om uit te proberen (brokjes, natvoer en knabbeltjes). Al vond ik die voor honden, die ietsje duurder was, beter gesorteerd en meer inhoud hebben dan die voor katten. Die van de katten is inmiddels al op en voor de hond nog lang niet. De hond krijgt iedere dag nog iets aparts en lekkers uit zijn verrassingsdoos.

Kortom, ik hoop echt dat ze er volgend jaar weer zijn!

4 opmerkingen:

  1. Ik wist niet,dat zo'n pakket bestond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het leuke was dat ze nu met korting werden verkocht dus heb ik er nog een paar meer gekocht voor de dieren. Feest dus vandaag hier...

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.