zondag 13 december 2015

Jersey hoeslakens

Ik had 2 jersey lakens, een witte en een lichtblauwe, waarvan een kant van geluste badstof en die aardig dun, versleten en verkleurd waren. Tja als consuminderaar weet je daar wel raad mee natuurlijk. Ik ben dan ook momenteel weer in het bezit van een aardig stapeltje van diverse afmetingen vaatdoekjes en dweilen :-) En ze poetsen lekker!

Daar zijn nu die lange tv pauzes ook ideaal voor en goed besteed om dit te knippen... Zo vaak hoef ik geen koffie of heb een plaspauze nodig van al die reclamepauzes, dus heb ik allerlei andere klusjes dan om snel te doen zoals drukwerk uitzoeken, was opvouwen en nu weer de naaidoos sorteren met naaimachinespoeltjes die net op de grond is geschoven door een kat...

4 opmerkingen:

  1. Reuze handig. Ik neem ze altijd mee op vakantie, iedere dag een schone en dan weg ermee. Geen last van bacteriën. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze zijn te fijn om weg te gooien :-) Ik heb ook nog een stapel hele kleine doekjes voor eenmalig gebruik.

      Verwijderen
  2. Reuze handig. Ik neem ze altijd mee op vakantie, iedere dag een schone en dan weg ermee. Geen last van bacteriën. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ja zo moet dat ook!
    Groetjes Trees

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.