vrijdag 7 augustus 2015

Stempelkaart BioBox

Joehoe mijn stempelkaart is vol van de EkoPlaza. Binnenkort weer een mooie BioBox vol gratis producten ophalen met een waarde van 60 euro. Mijn ervaring is dat dat altijd leuke pakketten zijn. Daar ik voor 95% mijn boodschappen bij de natuurwinkel haal, lukt het me zelfs, samen met mijn dochter, 2 stempelkaarten vol te krijgen. Eentje voor haar en eentje voor mij. Op naar nummer 2!

Deze weken zijn altijd goed voor het inslaan van reclames en acties om wat extra voorraad op te slaan wat niet bederft. Mooi voorraadje weer voor de herfst en winter. Peulvruchten bijvoorbeeld kook ik altijd zelf en kunnen ik weet niet hoe lang mee. Maar het leukste is natuurlijk om in te slaan wat dan ook nu in de reclame is. Dat moet dan net wel van mijn gading zijn. Ik koop altijd de pure producten en ook daar dus geen bewerkte producten van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie.