zondag 19 januari 2014

Kerstcadeau

Mijn kerstcadeau van het werk is net binnen ;-) Een week voor kerst kregen we een envelop thuis gestuurd om op een site aan te klikken wat je keuze was. Na het invullen van een code zou het mijn richting op komen.
Dat kiezen is altijd erg moeilijk, vind ik, want op een gegeven moment heb je gewoon al veel in huis. Ik kijk tegenwoordig al of het geschikt is om als cadeau door te geven omdat het toch splinternieuw is.
Ook kijk ik of het ook misschien gegeven kan worden aan goede doelen, maar die doelen die er meestal bij staan, zijn niet de doelen waaraan ik normaliter aan zou geven (c.q. het salaris spekken van een toch al rijke meneer of mevrouw van een bekende stichting). Ik zou bv het liefste bij een dierenzaak dierenvoedsel laten bezorgen bij een kleine dierenstichting die geen subsidie heeft :-) Kortom ik vind kiezen dus altijd erg moeilijk!
Maar dit jaar is na veel gedub maar gekozen voor een kookboek. Al is dat wel met hulp van mijn dochter, want ik kon zelf niks vinden. Er staan veel vlees- en visgerechten in en ik ben tenslotte zelf vegetariƫr. Vandaag heb ik het doorgebladerd. Een paar ideetjes (maar net een beetje anders) leverde me het al wel op :-)

3 opmerkingen:

  1. Het liefst van al heb ik een traditioneel kerstpakket, want daar kun je tenminste iets mee. Op het werk van manlief hebben ze een paar jaar een cadeau kunnen kiezen, maar dat vonden wij ook altijd erg moeilijk. Er stonden meestal van die spullen tussen waar je eigenlijk niks aan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms denk ik wel eens,waarom niet gewoon een cadeaubon? Dan kun je dat besteden aan iets,wat voor jou nuttig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wij hadden een simpel kerstpakket , met gewone standaard dingen, pasta met saus, soep, en nog wat luxere blikjes en wat te snacken en te snoepen, niet erg veel wat ik zelf kon gebruiken,maar mijn dochter die steeds vaker bij haar vriend is was er maar wat blij mee, dus kwam het toch nog goed van pas en ook gaf ik nog wat weg aan een kennis, zodoende was het ondanks dat ik er niet veel aan had toch een nuttig pakket en had ik dit liever dan dat je wat moet uitzoeken op internet en dan meestal maar iets uitkiest waar je niet zoveel aan hebt,maar je moet toch wat

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.