woensdag 1 januari 2014

Geluksmomentenpot


Zo het nieuwe jaar is aangebroken. Gelukkig niet al te bont aan knallen geweest deze nacht bij ons in het dorp. Dat was wel eens heel anders. De dieren lieten zich allemaal gelukkig ook weer omstreeks half 2 al weer zien.

Velen zullen weer vol goede voornemens zijn. Ik heb er eentje ;-) Ik vond zo'n leuk idee op internet. Een grote glazen pot dit komende jaar vullen met papiertjes waarop geluksmomentjes staan van dit jaar. Dat kan dus echt van alles zijn! Die pot wil ik dan 31 december legen en lezen als overdenking van het jaar. Ik heb nog een mooie grote, lege augurkenpot en is daar ideaal voor geschikt. Dat wordt dit jaar mijn geluksmomentenpot :-) Geluk dat niks kost ook nog. Wat wil je nog meer. Het mooie is dat je niet na een paar weken afhaakt of niet vol kan houden, want geluk dient zich aan op de meest vreemde momenten. Net als ongeluk, maar die momenten wil ik liever zo snel mogelijk vergeten.
Je kunt natuurlijk ook van alles verzinnen wat geluk je geeft, maar het gevoel van binnen moet het aangeven en uitstralen natuurlijk. Zo'n momentje dus. Een complimentje krijgen bv wat je heel goed doet, zo iets. Momenten die blijven hangen...

5 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk idee, en een geluksmoment kost vaak niets en geeft je het meeste geluk! Ik wens je een fantastisch 2014 en een goedgevulde augurkenpot!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooi ideetje!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee Ik hoop,dat je pot heel vol gaat zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf idee zeg, misschien jat ik het wel van je! (niet jouw pot natuurlijk, maar de tip)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.