dinsdag 2 juli 2013

Cadeautje

Al een paar jaar zag ik dat de ING een cadeautje gaf als je rond juni/juli extra spaarde. Nu zet ik altijd meteen de helft van mijn vakantiegeld weg voor rekeningen of grote aankopen, als ik dit in mei ontvang. Daarna kwam er de aanbieding van extra sparen, maar dan kon ik steeds niet meer meedoen. Dus dit jaar toch maar eens even gewacht met het meteen storten. En ja hoor, daar kwam de aanbieding al. Bij meer dan 500 euro sparen kon je een bioscoopbon van de Pathé ontvangen. Ik heb meteen het formuliertje ingevuld en een paar dagen later ontving ik de bon al. Nu ga ik zelden of nooit meer naar de bioscoop, maar mijn dochter wel, die heb ik hiermee dus blij kunnen maken. Het is echter maar een paar weken geldig. Maar toch leuk om iets gratis te krijgen. Ik let er nu vanaf dit jaar extra goed op dat ik even wacht om het gedeelte van het mijn vakantiegeld direct al over te boeken! Een cadeautjes is tenslotte nooit weg!

8 opmerkingen:

  1. De SNS had een volleybal,maar daar wist ik niemand voor. Bovendien was de rente van die rekening ietsje lager.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toch vind ik het woord gratis altijd enig zins misleidend ,want waar worden die cadeautjes van betaald denk je? ik denk persoonlijk dat producten en diensten heel wat voordeliger zouden kunnen als al die acties afgeschaft worden en dat zou ik een groter cadeau vinden dan al die meestal onzinnige of overbodige dingen die je gratis krijgt en bovendien profiteert iedereen er dan van en niet alleen nieuwe klanten of zoals in dit geval alleen mensen die een vrij groot bedrag kunnen sparen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een cadeautje is natuurlijk altijd leuk! Zeker rond de tijd dat het vakantiegeld komt, komen banken met een leuke actie. Maar eigenlijk kun je misschien beter een spaarrekening kiezen met en hogere rente dan met een cadeautje. Dat levert veel meer op! En meestal geven de banken met leuke cadeautjes de laagste rente... Kijk maar eens op www.spaarrente.nl bijvoorbeeld om de rente van de cadeautjesbanken naast de andere rentes te leggen.

      Verwijderen
  3. Ik heb m ook gehad, en aan mijn schoonzus gegeven die er reuze blij mee is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zat vroeger ook bij die bank. Ik heb er nog een mooi badlaken van... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze hebben wel vaker van dit soort acties.
    Als het om cadeautjes gaat is er meestal geen nul-meting.
    Dus gewoon spaargeld naar je betaalrekening en direct weer terug. Werkt ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.