vrijdag 30 november 2012

Patronen tekenliniaal


Nu had ik vorige week een tekenliniaal op internet besteld samen met wat patronen bij een adres waar ik al vaker wat heb besteld. Ik heb ooit in het verre verleden patroontekenen gedaan. Toentertijd gebruikte ik een speciale houten liniaal daarvoor. Echter deze is ter ziele en tegenwoordig hebben ze hele mooie, waar je veel rondingen mee kan tekenen, goed de zomen en knopen intekenen e.d.. Dat leek me wel wat. Niet goedkoop, maar af en toe mag dat wel vanwege het nuttige aspect en gewoon omdat het me blij maakt.
Zaterdag kwam het aan en hoe... Het pakje zat in twee plastic zakken en daarin zat slap buigzaam ribbelkarton. Alles zat goed dichtgeplakt. De liniaal heeft echter het postritje niet overleefd en is in 6 stukken aangekomen. Ik heb direct een mail gestuurd en ik wacht nog steeds op een mailtje wat er gaat gebeuren nu. Boven de 25 euro is het standaard zonder verzendkosten, maar je kunt je ook niet verzekeren. Dan duurt wachten lang... Ik ben benieuwd hoe dit opgelost wordt!

Inmiddels bericht ontvangen om er foto's van te maken. Gelukkig heb ik alles bewaard ook de verpakking. Vanavond maar even doen.

2 opmerkingen:

  1. Oh wat jammer zeg!
    Om zo te krijgen, maar ook jammer van de moeite van het versturen.

    Hopelijk heb je snel een nieuwe, hele.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop toch wel,dat je een nieuwe lineaal,beter verpakt krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.