zaterdag 10 december 2011

Even wat laten horen

Momenteel ben ik de dagen aan het aftellen naar mijn twee weken vakantie. Nog 5 werkdagen en dan vrij! Ik kijk er zo naar uit dit keer. Ik heb een leuke baan, maar dan moeten de tools wel meewerken met wat ik doe en die doen het nog steeds niet goed, zelfs nog slechter. Niet goed voor mijn gezondheid oftewel de cardio stress. In mijn vorige blogje gaf ik dat al aan. Er is een 'slim iemand' vorige week bij geweest en kon alleen constateren wat ik zelf al vermoedde, maar het ligt niet aan mijn gebruik (wist ik al lang). Zelfs al geven ze me nog nieuwer en duurder materiaal, de problemen zullen blijven. Gelukkig heb ik gemerkt dat ik niet de enige ben, maar wel diegene die het meeste moet bellen per dag vanwege mijn diverse werkzaamheden. Ik vind het eerlijk gezegd een blamage voor een nieuw netwerk dat er geen rekening mee gehouden is. Ik was nota bene testpersoon en gaf dat zelfs regelmatig aan. Er gaat veel onnodige tijd nu verloren. Ik merk dat ik er al wel rustiger door blijf dan in het begin. Wat ik ook aangaf waaraan het zou kunnen liggen, was het per se niet, werd gezegd, maar door zelf jarenlang ervaring te hebben opgedaan vanaf 1986, merk ik wel degelijk dat het ook aan het geheugen moet liggen doordat ik regelmatig nu de tempery files, geheugen e.d. leeg maak per dag en ik weer even langer vooruit kan voor ik weer voor de zoveelste keer vastloop en zelfs niet meer kan uitloggen en inloggen. De servicedesk moet dan alles op de servers van mij 'losmaken'. Om tureluurs van te worden dus. Kon ik de tijd maar terugzetten en nog met het oude systeem werken zodat ik alles ook tegelijk kon doen. Even die helpen aan de telefoon of die bij mijn bureau staan, een mailtje beantwoorden met bijlage, zelf in een programma zitten enz. Nee ik mag maar een document open hebben en ik moet daar toch regelmatig iets bij zoeken wat niet meer lukt.
Om deze klaagzangen heb ik me maar even een paar weekjes hier niet laten zien ... vergt ook zoveel energie. Want het is vaak zo als er iets niet mee zit, is dat vaak ook niet alleen! Het bekende domino-effect.
Ik richt me nu op mijn 2 vrije weekjes! Aandacht voor mijn gezondheid ook. Dan hervat ik eind volgende week ook weer mijn blogjes te schrijven, nu is de vermoeidheid even te groot daarvoor. Ook het lezen van andere blogs en het reageren.

4 opmerkingen:

  1. Vervelend allemaal als het niet een beetje goed werkt. Kinderziekte's moet je maar denken, gaat vast wel weer goed komen. Pas goed op jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vervelend dat het niet goed werkt. En ook dat jouw ervaring niet echt helemaal serieus genomen wordt. Gelukkig is wel duidelijk dat het probleem hier niet aan jou ligt, wie weet leidt dat sneller tot een oplossing..

    P.s. ik heb vandaag mijn eerste Give Away georganiseerd, mocht je ook een kans willen wagen, dan zou dat hartstikke leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Let goed op jezelf he?Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt niet goed, doe je wel voorzichtig met jezelf?
    Fuck het werk, gezondheid gaat voor alles!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.