maandag 5 september 2011

Mijn favoriete webwinkel stopt

Af en toe koop ik bij mijn favoriete adresje nogal eens wat als de aanbieding (opruiming) heel aanlokkelijk is en veel goedkoper is dan elders. En als ik dat goed kan gebruiken uiteraard. Helaas voor de eigenaresse moet ze wegens gezondheidsredenen stoppen na 21 jaar en is er momenteel een opheffingsopruiming. Het loopt nu storm en veel is al weg. Mijn slag heb ik al geslagen met mijn favoriete haaknaalden van Clover waardoor ik geen krampen in mijn vingers krijg. Ook voor een leuke prijs glanskatoen (Catania) gekocht om vestjes te haken. Nu 1,32 i.p.v. 2,20 euro per bolletje.
Maar dan is het vanaf afzienbare tijd toch afgelopen. Heel raar is dat. Het was zo vertrouwd om eventjes te kijken of er weer een leuke aanbieding was op handwerkgebied (van ritsen tot naaigaren, van stofjes tot elastiek enz.). Het voelde altijd aan als cadeautjes ontvangen, terwijl het toch gewoon vaak maar fournituren waren. Maar nu stopt het dus, jammer, want ik heb daar toch aardig wat leuke koopjes kunnen bemachtigen. Ik ben benieuwd of ik ooit weer zo'n fijne webwinkel tegenkom met zulke leuke koopjes.

Aan de andere kant is het natuurlijk wel goed voor mijn portemonnee nu. Alleen als ik nu wat nodig heb, moet ik naar de markt of naar winkels. Ik juich het online winkelen toch wel stiekempjes toe, zo gemakkelijk vanuit je stoel te bestellen. Scheelt toch best wel tijd en heel wat geregel altijd. Ik ben al niet zo'n shopper en heb al snel genoeg van het zoeken her en der. Ik vind online shoppen echt ideaal!

5 opmerkingen:

  1. Alleen de verzendkosten hadden wat lager gemogen.
    Sneu om op die manier te moeten stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind online shoppen ook ideaal, maar ook wel 'gevaarlijk' omdat het zo gemakkelijk gedaan kan worden! De stad is veel makkelijker te mijden, dan je computer, en zo'n webshopadres is zo ingetikt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker jammer. Ga je nog op zoek naar een andere webwinkel? Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze winkel had vaak zulke leuke aanbiedingen, die heb ik nog niet eerder bij andere winkels gezien. Zeker de afgelopen jaren. Ik heb natuurlijk nog wel andere adresjes, maar die hebben nooit van die bulkproducten aan uitverkoop.
    Maar overal moet je goed uitkijken, want soms lijkt iets een mooi koopje en is het zelfs nog duurder dan daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat sneu voor haar dat ze nu moet stoppen, ik zal er wat tijd (en geld in mijn goeie tijd) doorgebracht hebben! Heel erg jammer, was altijd een inspiratievolle winkel die ze samen met het gezin dreef.....

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.