donderdag 21 juli 2011

Opruiming

Nee, nu geen verwijzing naar koopjes ... Maar in het volgen van blogs. Meestal volg ik mijn volgers ook -indien mogelijk tenminste, niet iedereen heeft een blog- en als ik een leuke weblog ontdek via via dan voeg ik deze ook toe. Niet altijd hier, maar ook via RSS heb ik een aantal weblogs bij mijn favorieten staan. Direct of indirect moeten ze hier op mijn blog natuurlijk wel met consuminderen te maken hebben. Maar met opruiming bedoel ik dat degenen die al weken, zeg maar maanden geen blog meer hebben bijgehouden, heb verwijderd. Misschien voor goed, misschien voeg ik ze weer toe als ze weer gaan bloggen. Crosslinking is altijd goed om gevonden te worden bij Google. Ik merkte ook dat er diverse blogs zelfs niet meer bestaan. Vanaf nu dus weer een 'schone' volglijst van de blogs die ik volg :-) Echter er moeten er nog meer toegevoegd worden, maar dat is weer voor een andere keer (c.q. regenbuitje, want ik ben nog steeds regelmatig bezig met verfkwasten te hanteren over het buitengebeuren).

5 opmerkingen:

  1. Als iemand niet meer schrijft op haar blog,vraag ik me soms af "waarom".Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat vraag ik me ook altijd af, soms dan is het een heel actief blog en dan ineens stopt het. Meestal laat ik ze dan maar staan, in mijn dashboard zie ik toch wel of er wel of niet iets nieuws bij komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik word helemaal duizelig van dat plaatje! Maar inderdaad, soms is het goed om je lijst even op te schonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht gisteren ook al, zie ik nu wat als ik recht in het plaatje kijk. Nee, maar wel als ik ernaast ga lezen, dan beweegt het lijkt wel heel raar. Ook al is dat natuurlijk bedrog. Ik heb het weggehaald en vervangen voor een ander.

    Deze heb ik weggehaald:
    - Op blogs stond dat ze ermee gestopt waren.
    - Blogs hadden geen link meer.
    - Al weken tot maanden was er niks meer geschreven en zag ik ook nergens meer de naam voorbij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Regelmatig schoon ik mijn blog op. Soms melden ze zelf dat ze stoppen, mochten ze weer beginnen kom je ze vaak vanzelf weer tegen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.