vrijdag 15 april 2011

Het 250e blogje al weer!

Bij het 50e en 100e gaf ik al aan hoeveel blogjes ik hier had geschreven. Toen was het even stil met melden en kan ik vandaag toch met trots meedelen dat dit mijn 250e blogje is! Sommige dagen wat gemakkelijker en weer andere dagen wat moeilijker om weer met wat nieuws te komen wat de titel van mijn blog direct of indirect benadert: Consuminderen met Marianne. Dat dekt natuurlijk op meer gebieden de lading omdat niet alleen het zuinig omgaan met materialen en producten daarop slaat, maar ook bewuster met het milieu en gezondheid. Het is een soort levenswijze die uit noodzaak kan ontstaan, maar ook vanuit andere hoeken. Voor iedereen kan dat anders zijn.

Het valt me op dat vaak op de blogjes met kleding maken en vermaken wordt geklikt. Wat je met kleding verder kunt doen. En vooral uit oude kleding weer iets nieuws maken. Erg leuk om dat te merken dat niet zo maar kleding wordt weggegaan en er ook nagedacht wordt wat je zelf nog met oude kleding kunt doen behalve het naar een kringloop te brengen.

Op naar de volgende blogjes! Of ik het dagelijks volhou is de nog steeds de vraag, maar proberen doe ik dat wel!
Door jullie reacties, hou ik dit vol! Bedankt daarvoor! Jammer vind ik het wel dat ik niet vaker hierdoor bij anderen kan reageren, maar probeer het wel zo veel mogelijk te lezen. Ik moet hier een keuze maken, meer reageren en minder schrijven of hier schrijven en minder reageren. Alles kan niet, behalve in vakanties :-) Onwil is het zeker niet!

11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, en ik blijf wel lezen, reageer ook niet overal op, dat is ook bijna een dagtaak als je dat zou doen. Ik neem het je niet kwalijk en ga vooral door.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd, ik kom alle dagen stilletjes langs en leer altijd iets bij op jou blog. Blijf zeker verder doen al is het niet alle dagen.
    een stille aanbidster van je blogje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 250e blogje. Ik kom iedere dag even bij je lezen maar reageer niet iedere keer. Merk dat we heel veel gemeen hebben maar dat ligt volgens mij meer aan het geboortejaar (naoorlogse generatie)dan aan andere dingen. Hier wordt ook alles gemaakt en vermaakt. Gr. Cisa, Servie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd Marianne!
    Hopelijk ga je nog veel meer logjes posten, jouw tips zijn altijd welkom!
    Gr,
    NZ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd!! 't Is zeker een bijzondere mijlpaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Vooral blijven schrijven, leuk en leerzaam en vaak ook een geheugen opfrissertje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd!! Ik lees altijd wel je logje.
    Ik hoop dat er nog vele zullen volgen...

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met de 250. Je krijgt vast de 500 wel vol. Wie weet hoeveel mensen,net als ik iets aan je tips hebben gehad. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOk ik kom hier graag te lezen, en steek er veel van op. Ik wil je dan ook van harte feliciteren met je 250e blogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor jullie berichtjes :-)
    Ik hoop echt ook regelmatig met wat nieuwe berichtjes te komen, want om steeds in herhaling te vallen, moet ook niet leuk zijn om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.