woensdag 6 april 2011

Elektriciteitskosten lager

Vandaag de rekening van de vaste lasten over elektriciteit ontvangen. Dat valt dan weer mee gelukkig. Eigenlijk had dat een maand eerder al moeten gebeuren, maar dat liep dit jaar steeds mis met de meteropnemer. Of ik was er niet of bij een gemaakte afspraak kwam hij niet opdagen. Toch moest dit jaar de meteropnemer dat doen want om de drie jaar moet dat gewoon en tussendoor mag je dat zelf gelukkig. Ik ga nu i.p.v. 28 euro per maand voortaan 25 euro betalen. Ik heb geen idee of dat veel of weinig is eerlijk gezegd.

Al met al dus voor gas een groot bedrag bij betalen en voor water 40 euro extra betalen. Elektriciteit een beetje terug. Nou ja niet echt terug, maar eind deze maand hoef ik weinig tot niks te betalen.

Ik zit bij Essent en inbegrepen zit:
  • Elektriciteit
  • Netwerkosten
  • Meterkosten
  • Energiebelasting

1 opmerking:

  1. Bij ons is de rekening gecombineerd. Gas,licht en water. Wij hebben een klein huisje met losse gaskachels. IK kom daardoor op de helft van jou uit. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.