maandag 21 februari 2011

Van een oude T-shirt een nieuwe maken

Ik heb een heel lekker zittend T-shirt en de kleur heel donker paars is ook goed gebleven van het vele wassen. Echter deze T-shirt heb ik denk ik alweer zo'n 6 jaar en misschien zelfs wel langer. Maar op deze T-shirt zaten bij de hals allemaal katoenen stukjes stof met puntjes en daarop zat overal een knoopje. Die katoenen stof is wel vaal geworden en het is bovendien ook vervelend om te strijken. Als een kledingstuk wat aparter is, merkt natuurlijk je omgeving dat je een kledingstuk al jaren hebt. Daarom draag ik graag basic kleding, dan valt zoiets niet op. Om deze lekker zittende T-shirt een tweede leven te geven, heb ik gisterenavond alle stukjes stof er voorzichtig afgehaald en alle knoopjes. Gelukkig nergens een gaatje ingekomen met dat lostornen. Nu ben ik 10 knoopjes rijker voor mijn knopendoos plus een nieuwlijkende, lekkerzittend, weer draagbaar T-schirt! Nou is dit consuminderen of niet?

5 opmerkingen:

Hartelijk dank voor je reactie.