zaterdag 13 november 2010

Dierenvoedsel

Gisterenmorgen bemerkte ik ineens dat ik geen dierenvoedsel meer in huis had. Mijn hoofd zat duidelijk bij andere onderwerpen deze week dat het me ontschoten was. Met wat bij elkaar graaien van hondenkoekjes tot kattensnoepjes moesten ze het daar maar even mee doen tot ik naar de winkel kon gaan. En dat was pas om 5 uur. Gelukkig had ik nog wel speciale (dieet) kattenbrokjes in huis. Dus allemaal even op 'dieet'. Ik wilde per se mijn voorraadje halen bij C1000 dit keer omdat er 2 + 1 gratis Felix voedsel in de aanbieding was. Meteen maar even dubbel ingeslagen 4 + 2 gratis dan kan ik weer even vooruit. Ik was zo gewend uit de grote voorraad van oktober (actie AH spaarzegeltjes) te kunnen putten dat het totaal uit mijn systeem was om weer dierenvoedsel te moeten inslaan. Gelukkig had ik gisterenavond weer allemaal gelukkige en tevreden poesjes en een hond. Een honden- en een kattenpootje is wat dat betreft snel gevuld, ook al kunnen ze met tijden erg kieskeurig zijn! Het is me vergeven, merkte ik. Ik kreeg weer genoeg kopjes. Op naar de volgende dierenvoedsel aanbieding!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie.