woensdag 13 oktober 2010

Zomerschoenen

Ook al heb ik een koopstop soms moet er toch echt wat vervangen worden als er wat versleten is. Twee paar echt lekker zittende zomerschoenen waren niet meer te repareren en daar heb ik helaas afscheid van moeten nemen. Zo’n vier weken geleden trof ik echter nog wel in de uitverkoop maar liefst 4 paar zomerschoenen met een totaal van 9,90 euro! Nu daar zeg ik geen 'nee' tegen natuurlijk ondanks de koopstop; ik moet immers toch schoenen voor volgend jaar hebben en tegen die tijd dan zijn ze vast niet zo goedkoop! Een koopje is dan extra leuk tijdens een koopstop. Klopt ergens wel niet, maar dit is noodzaak. Ik kan al heel moeilijk schoenen kopen en als ik dan meteen vier paar tref die wel goed zitten, ja dan ben ik er ook weer voor een paar jaar goed voorzien.

3 opmerkingen:

  1. Tja, als je voor € 9,90 4 paar zomerschoenen kunt kopen die én leuk vindt én goed zitten, ben je een dief van je eigen portemonnee als je het niet doet.
    Ik vind het een superkoopje. Echt mazzel hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superkoopje! Ik snap dat je die ondanks koopstop gekocht hebt. Dat had ik ook gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zou inderdaad een beetje vreemd zijn als je zo'n koopje laat liggen als je ze toch nodig hebt :-) Volgend jaar zijn die veel duurder. Dit hoort bij noodzakelijke vervanging.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.